Subject: Kotinuka alajaama sissesõidutee ristumine
From: Urmas Õunapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 10:32:10 +0200

Tere!

Soovime Linna küla, Jõhvi vald, Ida-Viru maakond hakata ehitama Kotinuka
alajaama sissesõiduteed.

Kuna sissesõidutee ristub Tallin-Narva maateega siis on projekteerimiseks
ja ehitamiseks vajalik

Maanteeameti kooskõlastus ja projekteerimistingimused.

Saadan teile vastava taotluse ja asukohajoonise.

Lugupidamisega

Urmas Õunapuu

Projektijuht

EPCM Consulting OÜ
Kiviõli tee 17, Erra alevik, Lüganuse vald
Ida-Virumaa, Eesti, 43131

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mobiil +372 53 485 383

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.